11.53

har vart på bigmac hela helgen,och grattis till mitt lag som vann allt andra året i rad!sitter just nu i skolan och har lunch rast. ska väl göra dom där dag 1 grejerna som jag har missat också. har verkligen ingen lust att blogga..
men men här får ni dom som jag har missat

dag 3 - min bästa vän.

Jag har inte 1 bästa vän utan jag har 4st. Som är underbara. och jag älskar dom mest.Vi har nästan alltid kul. Och kan berätta allt för dom.

Jag lånar bilden av elin.klockren bild ju!

 

dag 4 - det här mår jag bra över.

Jag mår bra när jag spelar handboll tränar osv,eller bara när jag är med laget.för alla är så himla underbara!

Och jag mår bra när det är fint väder ute.hah. men det gör mig på så himla bra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0